| |||
« Home » « routekaart » « reisverslag 01 » « reisverslag 02 » | |||
§ 01 |
§ 02 |
§ 03 |
§ 04 |
§ 05 |
§ 06 |
§ 07 |
§ 08 |
§ 09 |
§ 10 | § 11 | § 12 | § 13 | § 14 | § 15 | § 16 | § 17 | § 18 | § 19 | § 20 | § 21 | § 22 | § 23 | § 24 | § 25 | § 26 | § 27 | § 28 | § 29 | |
|||
« het gastenboek » | |||
« Home » « routekaart » « reisverslag 01 » « reisverslag 02 » | |||
§ 01 |
§ 02 |
§ 03 |
§ 04 |
§ 05 |
§ 06 |
§ 07 |
§ 08 |
§ 09 |
§ 10 | § 11 | § 12 | § 13 | § 14 | § 15 | § 16 | § 17 | § 18 | § 19 | § 20 | § 21 | § 22 | § 23 | § 24 | § 25 | § 26 | § 27 | § 28 | § 29 | |
|||
« het gastenboek » | |||
Moderne motorfiets, 50 jaar geleden.
Ze hebben daar dus niet alleen maar
1-cilinders gemaakt.
Voor technisch geinteresseerden
is er veel te zien.
Van ieder model hebben ze
wel iets opengemaakt.
Een hele rij oldtimers.
Als extra optie: topkoffer.
Met drie wielen val je niet om.
Zo worden ze tegenwoordig niet meer gemaakt.
Ook keukenapparatuur heeft geen
geheimen voor Husqvarna.
Even mijn broek repareren.
The Texas Chainsaw Masacre.
Ook dat was een onderdeel van de productie.
De nieuwe schoonmaker uit Nederland.
De mal voor de gehaktmolens.